Slachtoffer van online oplichting?

OPGELICHT door een online nep-webshop of nepverkoper (bijvoorbeeld via Marktplaats)? Of opgelicht via WhatsApp, SMS of e-mail? U bent niet de enige! Tien procent (ruim anderhalf miljoen Nederlanders) was in 2021 slachtoffer van online oplichting en fraude. In de meeste gevallen ging het om gekochte producten of diensten die niet werden geleverd, terwijl er wel betaald was. Ook Phishing, een vorm van oplichting waarbij de oplichter zich voordat als iemand anders en personen benadert (via e-mail, SMS of WhatsApp), komt op dit moment helaas veel voor.

Bent u slachtoffer geworden van online oplichting en wil u uw geld terug krijgen? Neem direct contact op! Wij kunnen u helpen uw geld terug te krijgen als u aan de volgende voorwaarde voldoet:

1. U bent opgelicht en hebt het geld naar een Nederlands rekeningnummer overgemaakt (IBAN beginnend met de letters NL);

2. U heeft aangifte van de oplichting gedaan bij de Politie en een proces-verbaal ontvangen.

Twijfelt u of u aan de voorwaarde voldoet? Of wil u eerst meer informatie alvorens u aangifte doet? Wij staan u graag te woord.

Via de Procedure NAW-gegevens Begunstigde bij niet-bancaire Fraude (PNBF) kan u, met onze hulp, de gegevens van de oplichter achterhalen. Met deze gegevens kunnen wij de oplichter aansprakelijk stellen en uw geld terug krijgen.

Geef de oplichter geen kans om nieuwe slachtoffers te maken en eis uw geld terug!

Winkelmandje